Re: Enllaços en una unitat CIFS

A Dimarts 11 Març 2008, Iv�va escriure:

> Si, estic força content. Jo el volia tant pel disc dur com per la
> possibilitat de fer de servidor casolà gastant només uns 25 W
> d'electricitat.
>
> Home el Data Tank deu ser la bomba, però pel preu d'el Data Tank potser
> tens més opcions. Per a que el necessites exàctament (si es pot saber

Per fer còpies de seguretat al lab. Ara ho faig en un altre ordinador i
voldria canviar-ho. He trobat una alternativa millor [1] . És una caixa,
porta un linux i fins i tot tens un upgrade consola ssh. Només li has de
posar els hd.

Leo

[1]
http://www.raidsonic.de/en/pages/products/external_cases.php?we_objectID=5052