Re: Enllaços en una unitat CIFS

A Dimarts 11 Març 2008, Iv�va escriure:

> La majoria de NAS de consum funcionen de la mateixa manera. Tots tenen
> alguna mena de uLinux o similar dins amb samba i alguna cosa més, i en
> canvi només estan preparats per als usuaris de windows/mac.

Sí, això no ho entenc. Per què una cosa no exclou l'altre.

> Jo tinc un FSG3 de freecom [1] i tres quarts del mateix. Per sort hi
> pots entrar dins i remenar-hi unes quantes coses.
>
> Dona un cop d'ull aquí [2] a veure si hi trobes alguna cosa i si per
> LaCie tens alguna alternativa.

A veure, porten un linux d'aquest i tenen publicat el codi que hi ha dintre
(la GPL es hi obliga) però, el firmware que poses no sé com generar-ho. Només
accepta alguna mena de fitxer comprimit i Lacie no explica com generar-ho.

Que jo sàpiga no tinc alternativa per Lacie .... tu estàs content del freecom?
M'estic mirant el Data Tank 1 TB.

Gràcies,

Leo