Re: Enllaços en una unitat CIFS

A Dilluns 10 Març 2008, Carles Pina i Estany va escriure:
> Hola,

> si volem "desar" l'enllaç simbòlic al sistema de fitxers, cal que el
> sistema de fitxers tingui capacitat per això. És a dir, podem fer
> enllaços simbòlics amb destí coses que no existeixen o destí CIFS, però
> no tenir l'enllaç simbòlica sobre el CIFS.

No,

SI que és poden fer enllaços simbòlics en unitats i directoris CIFS. Fins i
tot, a partir d'una versió de samba 3.0.5 pots fer:

 ln -s /mnt/foo bar

 Samba 3.0.5 server or later includes the ability to create
such symlinks safely by converting unsafe symlinks (ie symlinks to server
files that are outside of the share)

El que m'ha passat és que el disc dur extern no ho soporta. No recomano a
ningú que vulgui fer servir Linux que compri una unitat LaCie-2Big-Network,
ja que té desactivat totes aquestes coses i està pensada _només_ per usuaris
Windows/MAc. No tenen vergonya.

Leo