Re: Enllaços en una unitat CIFS

A Dilluns 10 Març 2008, Iv�va escriure:
> En/na Leopold Palomo Avellaneda ha escrit:

> Ah, doncs fins on jo sé el sistema de fitxers vfat i/o ntfs no suporta
> enllaços simbòlics.
>
> Ara provo de crear un enllaç simbòlic dins d'un llàpis usb amb vfat i em
> diu:
>
> ivan@nenuial:/home/USB_DISK_2_0_____-074A$ ln -s VPN.lnk test
> ln: test: Operation not permitted
>
> En canvi, en un NAS amb linux i reiserfs que exporta els directoris amb
> samba i els munto en local via cifs si que el puc crear.
>
> A veure si això et serveix.

A mitges.

És una unitat d'aquestes petites que porta un Linux sobre un arm de la casa
Lacie. Lo paradoxal del tema és que té muntat els serveis per windows i per
osx i en canvi els natius per unix (nfs) no és té configurats.

Per muntar la unitat he de fer servir cifs. Pel que tinc entès el disc dur per
dintre està formatat amb xfs però jo només el puc muntar per smb o cifs (o
apfs , MAc, però no ho he provat)

He vist el tema de les extensions Unix per unitats cifs i el kernel que faig
servir ho té activat, però em dona el mateix error que tu comentes. Realment
és molt frustrant tot això....

Leo