Re: Enllaços en una unitat CIFS

Hola,

On Mar/10/2008, Jordi Funollet wrote:
> Leopold Palomo-Avellaneda dixit:

> Pots fer enllaços simbòlics fins i tot a fitxers que no existeixen.

si volem "desar" l'enllaç simbòlic al sistema de fitxers, cal que el
sistema de fitxers tingui capacitat per això. És a dir, podem fer
enllaços simbòlics amb destí coses que no existeixen o destí CIFS, però
no tenir l'enllaç simbòlica sobre el CIFS.

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona