Re: Enllaços en una unitat CIFS

En/na Leopold Palomo Avellaneda ha escrit:
> A Dilluns 10 Març 2008, Iv? va escriure:

> Si

Ah, doncs fins on jo sé el sistema de fitxers vfat i/o ntfs no suporta
enllaços simbòlics.

Ara provo de crear un enllaç simbòlic dins d'un llàpis usb amb vfat i em
diu:

ivan@nenuial:/home/USB_DISK_2_0_____-074A$ ln -s VPN.lnk test
ln: test: Operation not permitted

En canvi, en un NAS amb linux i reiserfs que exporta els directoris amb
samba i els munto en local via cifs si que el puc crear.

A veure si això et serveix.

Ivà.