Re: Quina podria ser la millor opció per virtualitzar windows XP ?

A Dissabte 08 Març 2008 00:11, ilion1250 va escriure:
> A l'abril farà un any que vaig migrar a Linux però hi ha dos problemes
> que no he pogut resoldre:
> 1) L' escanner, el model que tinc no està soportat i per tant no el puc
> fer servir però com que alguns models suportats estan força bé de preu,
> no es un problema que em preocupi massa.
> 2) Sincronitzar un Pocket PC amb Windows Mobile 5, aquest dispositiu té
> un any i mesos i per tant de moment no em plantejo comprar un model que
> porti linux (però tot arribarà). Mentrestant havia pensat si no seria
> possible que mitjançant un programa de virtualització arrencar l'XP i
> [...]

Evidentment.

Amb el VirtualBox, però, cal que tinguis en compte que la versió lliure (OSE)
no suporta "de sèrie" els USB. Crec, però, que el suport es pot activar "a
mà" posteriorment (jo no he provat).

Orestes.