Quina podria ser la millor opció per virtualitzar windows XP ?

A l'abril farà un any que vaig migrar a Linux però hi ha dos problemes
que no he pogut resoldre:
1) L' escanner, el model que tinc no està soportat i per tant no el puc
fer servir però com que alguns models suportats estan força bé de preu,
no es un problema que em preocupi massa.
2) Sincronitzar un Pocket PC amb Windows Mobile 5, aquest dispositiu té
un any i mesos i per tant de moment no em plantejo comprar un model que
porti linux (però tot arribarà). Mentrestant havia pensat si no seria
possible que mitjançant un programa de virtualització arrencar l'XP i
sincronitzar el dispositiu.
Creieu que això seria possible amb virtualbox o quelcom per l'estil ?