Re: Desaparegut el color vermell del Kaffeine

El Sat, 01 Mar 2008 00:29:39 +0100
Daniel Elias <daniel@danielelias.jazztel.es> va dir:

> Genial, Hubble! He creat un nou usuari i han aparegut tots els colors!
> Què deu voler dir això?

El teu antic-usuari = A
El teu nou-usuari = B

Tu vas descartar la posibilitat d'un error de hadware (provant diferents SO).
Amb aquesta prova veiem que no es una errada del sistema operatiu, sino que probablement sigui de la configuració de l'usuari A.

Fins aqui ha estat "lo facil", ara be "lo dificil", saber que es alló que ho provoca.

Si resulta que ho fa a varis programes, es que no es configuració d'un sol programa, si no de varis.
Llavors això podria ser o bé el gnome (o l'escriptori que tinguis) o les X's.

Avans de proposar-te fer bogeries (tu i el teu ordinador), m'espero a que algu/na de la llista digui la seva, per si se li acut alguna cosa més, perque el que es a mi, solament s'em acudeixen coses molt extremes o molt pesades :)

> El dv 29 de 02 del 2008 a les 22:39 +0100, en/na hubble va escriure:

> --

/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_________________________________________________ /
     \
   ~~    ~~
   Registered user num. 368051
   and did not take anything above.
------
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d