Desaparegut el color vermell del Kaffeine

Hola:

Ja fa uns quants dies que trobo a faltar el color vermell en els
diferents reproductors de video (Kaffeine, VLC Player, Xine). Fins i tot
al reproductor Totem, quan reprodueix fitxers de so, fa els dibuixos en
pantalla sense el vermell.

M'estic referint a fitxers de video i de so absolutament legals, baixats
de webs dedicades bàsicament a aeromodelisme, fotografia o de webs
d'ensenyament d'accés lliure.

En canvi, la TV es veu bé (TVTime).

Els mateixos fitxers (.avi, .wmv, etc.), vistos en una TV normal amb un
lector de DVD's amb DivX es veuen bé.

He fet la prova de traspassar aquestos fitxers a un llapis USB i
veure'ls des del XP que tinc instal·lat a aquest mateix ordinador, i es
veuen bé: això sembla indicar que no és problema de hardware.

Algú s'hi ha trobat? Abans es veien correctament; això vol dir que o bé
he estropellat alguna cosa, o en alguna actualització s'ha desconfigurat
algun fitxer.

Gràcies per l'ajuda.

Daniel