Re: sincronitzar dos disks durs

Jo faig anar Subversion per a mantenir diferents còpies sincronitzades
d'un directori de home. Una còpia és al Windows de la feina (faig anar
Tortoisesvn), l'altra còpia és a l'Etch de casa, un altra és al
portàtil i una quarta en un pendrive.
De tant en tant faig el svn update i svn commit, i em sincronitza
perfectament tots els arxius.

Potser sembla excessiu, però de veritat que és molt pràctic. Puc moure
arxius de lloc, tinc registre de les modificacions que he fet, etc...

Salut,
David

El 26 / febrer / 2008 14:48, Ivà <debian.public@gmail.com> ha escrit: