Re: sincronitzar dos disks durs

Benjamí Villoslada dixit:
> Gràcies per aquesta puntualització (hubble també).  Pensava que rsync també
> podia fer les dues direccions.  Tenia l'Unison com alternativa, i en el seu
> moment vaig trobar que la seva sintaxi era un poc estranya.  Em vaig
> decantar pel rsync.  Mai no m'hi he posat, en la cosa de les dues
> direccions, que potser m'aniria bé per un nou us que des de fa poc dono a
> un portàtil.

'unison' és una mica més hàbil i sobrescriu el que no s'ha modificat. Si has
modificat els arxius a tots dos costats, et pregunta.

Jo sincronitzo tots els arxius de dades i part de la configuració de KDE. Amb
això puc treballar exactament igual a les dues màquines, fins al punt de
tenir fins i tot les carpetes locals del Kmail (i les adreces). Així, qui
necessita IMAP? :-)

--
### Jordi Funollet