Re: sincronitzar dos disks durs

El Diumenge 24 Febrer 2008, Jordi Funollet va escriure:
> 'unison' és més adequat si vols que vagi en les dues direccions; cas típic:
> sincronitzar fitxers entre el sobretaula i el portàtil, sabent que els
> fitxers es poden haver modificat a qualsevol dels dos llocs.

Gràcies per aquesta puntualització (hubble també).  Pensava que rsync també
podia fer les dues direccions.  Tenia l'Unison com alternativa, i en el seu
moment vaig trobar que la seva sintaxi era un poc estranya.  Em vaig decantar
pel rsync.  Mai no m'hi he posat, en la cosa de les dues direccions, que
potser m'aniria bé per un nou us que des de fa poc dono a un portàtil.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.