Després de la reconfiguració

Hola:

Després d'haver solventat la reconfiguració del Xwindows (vegeu el fil
Desconfigurat el Xwindows) ara m'ha aparegut un altre problema que em
desconcerta: m'ha desaparegut un visor d'imatges (no sé quin nom tenia,
mai m'hi havia fixat) que arrencava al clicar un fitxer .jpg (no sé si
amb altres tipus de fitxers funcionava) i que et permetia, a més de
veure imatges, passar de l'una a l'altra, etc. engegar un passi de
diapositives a l'estil del Visor d'Imatges de Windows: simplement, amb
una imatge oberta, clicar amb el botó dret del ratolí i engegar el passi
de diapositives.

Sabeu de quin visor es tracta? I com recuperar-lo? Venia instal·lat amb
el Debian i sempre, des del primer dia, m'havia funcionat perfectament.

Gràcies.

Daniel