Disc dur extern

Tinc instal·lat un disc dur extern. fa temps que treballe amb ell i mai he tingut cap mena de problema, peró des de fa uns dies, quan intente escriure al disc, hem diu que es de nomes lectura i no puc treballar amb ell. Jo no he fet cap canvi que justifique, i si que he probat de canviar els privilegis de escriptura, sense cap mena de resultat. Algú pot ajudar-me?. Ja no se que fer. He buscat solucions en ajudes, manuals, etc. i no trobe res al respecte. Gracies. Voro.