De: Daniel [mailto:daniel@danielelias.jazztel.es]
Enviado el: dissabte, 23 / febrer / 2008 08:54
Para: 'debian-user-catalan@lists.debian.org'
Asunto: Desconfigurat el Xwindows

Hola a tothom:

Auxili! Ahir estava mirant (ho juro: MIRANT, no tocant) el Nvidia-Settings
i, "en un momento dado", la pantalla desapareix, surt un missatge
apocalíptic dient que el Xterminal s'havia desconfigurat i que no es
tornaria a activar, que ho provés manualment amb altres sistemes, i bona nit
i bona hora! Em va abocar al terminal Unix "puro i duro" i d'aquí no en
surto.

Algú ha tingut algun desastre semblant? Em podeu ajudar?

Gràcies per endavant.

Daniel