Re: salvar un DVD no finalitzat

Jo he pogut recuperar algun DVD amb paciència i emprant el dvdisaster

p   dvdisaster                                                            - data loss/scratch/aging protection for CD/DVD media
p   dvdisaster-doc                                                        - data loss/scratch/aging protection for CD/DVD media (documentation)