salvar un DVD no finalitzat

Hola companyes i companys!

Tinc un problema que m'està escamant des de fa uns mesos... Resulta que
vaig gravar un DVD amb una videocàmera Samsung (que grava en DVDs
d'aquests petitons). Vaig apagar la càmera i quant la vaig tornar a
encendre i em demanava que el formategés le disc. Llògicament m'hi vaig
negar, vaig tornar a provar (moltes vegades), vaig netejar el disc, etc.
Però la càmera es nega rotundament a reconèixer el DVD.

Què passa? Que si la càmera no el reconeix, no el puc finalitzar, i si
no el puc finalitzar, no me'l llegeix el PC. En resum: tinc el video en
el DVD però no el puc reproduir ni volcar de cap manera...

He aconseguit, en el portàtil de la meva mare, que el Nero em detectés
el DVD, però no ha sigut possible obrir-lo per finalitzar-lo. El que sí
que m'ha deixat fer és una copia del disc, de manera que m'ha generat
una imatge (no he copiat el disc físicament, però he intentat aprofitar
la imatge generada). Però encara queno aconsegueixo montar-la de cap
manera, ni amb aplicacions de Windows i amb el mount de Linux:

# sudo mount -v -o loop -t udf imatgeDVD.nrg /mnt/imatge/
mount: going to use the loop device /dev/loop0
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/loop0,
       missing codepage or other error
       In some cases useful info is found in syslog - try
       dmesg | tail  or so

# dmesg | tail
(...)
UDF-fs: No partition found (1)

Se us acut alguna cosa que pugui provar? No és que el DVD contingui
informació vital per la supervivència de la raça humana, però em faria
molta ràbia perdre-ho...

Gracies per avançat.