Re: Clúster en linux

El Friday 25 January 2008 11:33:01 Jaume Sabater va escriure:
> Pel que recordo (fa moooooolt temps vaig fer un beowulf), si et cau un node
> del beowulf cau el beowulf tot sencer. És (o era) molt punyetero amb el
> hardware, ha de ser molt molt similar entre els diferents nodes. A més,
> necessites molt d'ample de banda entre nodes, és el coll d'ampolla dels
> beowulf. En canvi, Mosix o Openmosix sobreviu millor a les caigudes d'un
> node, i era més senzillet de construir, i no era tant "car" de comunicar
> els diferents nodes. En quant a rendirment pur (càlcul, etc) beowulf, en
> quant a estabilitat, mosix.

Jo vaig "viure" l'experiència d'un company que va intentar muntar una aula de
pràctiques en OpenMosix, i allò era un malson. Ja migraven els processos,
ja... però no se sabia ben bé on migraven. Potser a països més freds (era al
juliol).

Orestes.