Re: postfix

Hola.

Has de fer un àlies, pel que entenc. És molt simple, el pots fer directament
a /etc/aliases, executant després "newaliases", o mirar-te més
detalladament "alias_maps" i "alias_database" del main.cf del postfix.

Més informació a http://www.postfix.org/postconf.5.html

El Thursday 24 January 2008 12:34, Víctor Domènech va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona