Re: Biometría ...

Bones!

Ara fa mig any també em trobava en la mateixa situació: portàtil nou i un lector d'empremtes per descobrir com fer funcionar. Al principi vaig estar buscant però no vaig trobar res, el meu dispositiu és el Authentec AES1610 [1] i llavors no vaig trobar res que em servís.
No fa molt ho vaig tornar a mirar i vaig descobrir el projecte fprint [2]. Aquest projecte intenta fer un sistema comú per interaccionar amb lectors de diferents marques a través de controladors específics per cada dispositiu. Per sort, entre els controladors n'hi havia un pel meu lector d'empremptes [3].
He estat mirant el portàtil que has comentant i he trobat, a la pàgina de descàrrega de controladors de MSI [4], que el lector és diu UPEK. Així que he anat a mirar al projecte fprint i he vist que hi ha dos controladors disponibles per aquest nom: el UPEK TouchChip [5] i el UPEK TouchStrip [6]. Pel que he llegit és més probable que sigui el segon.

Espero que amb això sàpigues més per on tirar, segur que no és la única solució, i no se si és la millor ja que el projecte està encara en desenvolupament, però té bona pinta. Al wiki del projecte hi pots trobar informació més detallada, està bastant ben documentat.

Vinga, sort!

Notes:
[1] http://www.authentec.com/products-pcsandperipherals-aes1610.html
[2] http://reactivated.net/fprint/wiki/Main_Page
[3] http://reactivated.net/fprint/wiki/Aes1610
[4] http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=135&prod_no=1208
[5] http://reactivated.net/fprint/wiki/Upektc
[6] http://reactivated.net/fprint/wiki/Upekts

El 07/01/08, serni < serni@serni.net> ha escrit:
Bones !!!

Espero que els reis hagin estat esplèndids per tot-hom, en el meu cas i com que no ho tenia massa clar vaig assegurar la jugada firant un petit portàtil.

http://www.soloprecios.es/d-_Portatil-MSI-PR200-B0094-(Intel-Core2-Duo-T7500-222GB-DDR2-200GBDVD-RW121LINUX)-B029056.html

Argumentant el plan Avanza, http://www.planavanza.es/Herramientas/PreguntasFrecuentes/pregunta6.htm vaig "seduir" a la senyora i hores d'ara estic esperant que els de SEUR distingeixin correctament entre Sant Cugat i Rubí.

Bé , el cas és que l'andròmina en qüestió incorpora un lector d'empremtes digitals i aparentment hi ha més d'un projecte operatiu al respecte,
http://wiki.debian.org/FingerForce?highlight=%28finger%29 i la meva pregunta és si algú de vosaltres s'ha barallat amb algun d'aquests dispositius.

Bàsicament per estalviar-me els pals de cec que segurament acabaré donant.

Vinga ...

--
Pau Haro Negre
<pauharo@gmail.com>