Re: Proces de instal·lació fracasat

Hola serni! Gracies pel consell mel guardo a la caixa forta. Pero de
moment no tinc cap debian instal·lat, només l'ubuntu
, per tant no puc modificar l'xorg.conf de debian. Al final he pogut
actualitzar de l'ubuntu 7.04 a 7.10, fent ALT+F2 y gksu "update-manager
-c" i tot funciona correctament.
Deixo la instal·lacio de debian fins que passin els examens, lo més
important es que windows ja no esta i no tinc cap problema.
Sembla ser que la meva grabadora no es detectada (deu ser molt nova) i
tinc aquest posible problema amb l'envidia (ja provaré el teu consell si
torno a tenir problemes amb les x quan instal·li), així doncs gràcies
pels consells i ja informaré de la solució dels problemas amb debian en
poc més d'un més (espero).

Hi ha algunes nvidia modernes que amb l'xorg funcionen "millor" amb vesa
que amb nv, pots provar a substituir Driver "nv" per "vesa" al teu
xorg.conf i potser amb una mica de sort veuràs la pantalla.

Ja diràs ...