Re: Disc d'arranc pel Debian

El Wednesday 02 January 2008 22:49:48 Daniel Elias va escriure:
> És la meva primera aparició en aquesta llista: sóc una víctima més de
> les insídies del Windows i ara començo a tastar el gust de la llibertat
> (des d'Octubre que treballo amb Debian). Tinc el nº d'usuari Linux
> 461584, estic jubilat i quan treballava feia d'informàtic (concretament
> havia estat director d'un departament d'informàtica d'una petita
> multinacional i després em vaig dedicar a la consultoria d'informàtica
> de gestió).
>
> Voldria poder arrancar el Debian des d'un CD-Rom o un DVD. Ara el tinc
> [...]

No queda clar el problema.
Ara pots engegar? si és que sí, busca per exemple knoppix i crees un CD per
arrencar. O una catix, o una ubuntu... i quan hagis arrencat arregla el que
calgui.

Si no pots arrencar de cap manera.. busca algun amic que tingui un CD per
arrencar. Algunes botigues d'informatica tenen ubuntus que també et poden
servir.