Re: Molest missatge a la consola

Hola

Possiblement hi hagi un mal intercanvi tèrmic entre la CPU i el
radiador/ventilador. En aquest cas, encara que no notis que surti aire
calent, la CPU sí que pot estar molt calenta.

Lo que pots fer és posar silicona tèrmica entre la CPU i el radiador, si no en
té, o mirar de substituïr el radiador per un de més gros i eficient.

Un cop descartis que la CPU està massa calenta, pots fer que el klogd et
vomiti menys cosa per la consola.

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona