Molest missatge a la consola

Hola a tots i totes!

abans de res, bon any nou.

Dit això us comento un problema que tinc i que ja força temps que em toca la moral i no aconsegueixo solucionar, si algú saps alguna solució agraïria molt que en fés 5 cèntims.

El cas és que cada cert temps m'apareix un missatge i que es va repetint, i no necessariament quan li dono molta feina al PC. El missatge diu:

Message from syslogd@jane at Wed Jan 2 18:04:22 2008 ...
jane kernel: CPU0: Temperature above threshold

Message from syslogd@jane at Wed Jan 2 18:04:22 2008 ...
jane kernel: CPU1: Temperature above threshold

Message from syslogd@jane at Wed Jan 2 18:04:22 2008 ...
jane kernel: CPU1: Running in modulated clock mode

Message from syslogd@jane at Wed Jan 2 18:04:22 2008 ...
jane kernel: CPU0: Running in modulated clock mode

El cas és que l'aire que surt del ventilador de la cpu no és pas calent, no se massa per que em passa però és sumament molest per treballar. Algu sap a que pot ser degut? que he de corretgir?

moltes gràcies per anticipat :D

Salut i PL!

--
Benvingut a l'Atzusac d'en Tux: http://www.atzusac.org

Julià Mestieri

"640K ought to be enough for anybody." -- Bill Gates, 1981, rebutjant la proposta de d'ampliar la memòria dels ordinadors.

        .---.
       |o_o |
       |:_/  |
      //    \ \
     /'\_   _/`\            Usuari de linux num: 369329
     \___)=(__/               Linux user number 369329