Re: programari nou en catala ?

El dj 15 de 11 del 2007 a les 13:35 -0800, en/na roine va escriure:
> Gracies per la resposta Benjami, pero...tinc la etch instal.lada amb el
> gnome, no amb la kde.

K3b utilitza les llibreries Qt del KDE i pertany al escriptori KDE com
t'ha dit en Benjamí

> Saps que em pot estar passant ?
 Et falta kde-i18n-ca.

> Per altra banda, uses la testing ? Es que m'agradaria provar-la i busco algu
> que m'animi.
Si estàs amb un server "important" la Estable es la elecció, al teu
ordinador personal com a mínim hi ficaria la Testing. [Jo utilitzo Sid,
i amb una mica de cura a l'hora de les actualitzacions, no he tingut cap
problema]

> Gracies i bona navegacio.

A vos ;)