Re: nvidia - The CC version check failed

Una de dos, o canvies el gcc amb el update-alternatives o fas
directament un export CC=<lloc on esta el gcc4.1>. Almenys a mi em
funcionà correctament l'últim cop que vaig instalar els drivers de
nvidia (a sid però)

El dg 11 de 11 del 2007 a les 15:12 +0100, en/na hubble va escriure: