Re: Servidor ftp

A Dijous 06 Desembre 2007, drapnet@gmail.com va escriure:
> Hola:
>
> En un canvi de router m'he trobat amb un problema que ja es un maldecap.
>
> Una  màquina te usuaris remots, fora de la xarxa local, al router nou a
> DMZ he posat l'adressa local d'aquest ordinador. Ha funcionat tot, ssh,
> apache, tightvncserver, i el putty (obrir sessions de consola desde
> windows), però el servidor de ftp no vol funcionar, em sembla que hi havia
> el proftpd, he provat el wu-ftp, al final hi ha el vsftpd o una cosa així,
> aquest servidor va bé dins la xarxa local, però desde internet si s'obre
> [...]

No ho sé massa en profunditat, però el protocol FTP és força emprenyador de
fer passar a través d'un router que faci NAT, perquè fa servir un port. Si
tens problemes, jo provaria d'activar l'opció "passive" del protocol, o
configurar el servidor perquè respongui amb la seva IP pública enlloc de la
IP local (encara que no n'estic segur al 100% de si això ho arreglaria)

Orestes.