Re: GhostPC a mida per a l'IES Nicolau Copèrnic i pregunta...

> Però ara tinc un problema... Als nous PCs que ens envien com a dotació
> des d'ensenyament (Siemens ESPRIMO) no es carrega la GhostPC... Jo crec
> que deu ser per què el kernel del CD és una mica antic i no suporta el
> maquinari (són ordinador que no tenen busos IDE, tot funciona amb SATA).
>
> Alguna idea?
>
> Salutacions,
>
> Sergi

Hola Sergi.

Molt agraït i celebro que t'hagi fet servei.

La GhostPC-2.1 ja fa dies que està "obsoleta" i hores d'ara alguns dels errors que esmentes ja han estat corregits, de fet aprofitant que vaig participar com a "deformador" d'un curs ( D83 ) del Departament d'ensenyament vaig estar polint el tema i hores d'ara la evolució de la GhostPC ( D83-Utilitats ) incorpora opcions noves de clonat multicast emprant http://udpcast.linux.lu/, un servidor de Thin Clients basat en http://www.tcosproject.org/, eines com testdisk i d'altres ..., a banda d'un nucli Debian actualitzat a 2.6.22-2-686 que en principi t'hauria de suportar el nou maquinari, de tota manera acostuma a ajudar bastant passar-li al kernel opcions com "noapic nolapic acpi=off" i a tal efecte he afegit les opcions pertinents tant al menu del GRUB ( Live CD ) com al del syslinux ( Live USB ). Addicionalment també incorpora el paquet makeliveusbcd que recull la infraestructura que empro actualment per generar-me les distribucions live a mida, el funcionament és força senzill.

usuari@debian:~$ sudo su -
debian:~# makeliveusbcd /media/sda5 D83-Utilitats usuari

A /media/sda5 hi hauria una instal·lació de la mateixa live que personalitzaríem al nostre gust, l'usuari usuari és un requisit del sistema de generació que quan tingui temps ja generalitzaré.

Si vols, pots provar i remasteritzar la darrera versió de la D83-Utilitats, generada avui mateix, la trobaràs a ftp://ftp.serni.net/ això si, paciència a l'hora de descarregar-la.

La documentació del seu funcionament està en construcció però alguna cosa podràs trobar a http://www.serni.net/~cosa/doku.php?id=manual_d83-utilitats

I sempre pots contactar amb mi directament.

Sort !!!