Re: Els programes es pengen en llegir l'arrel

Sí, passa tant amb root (fent sudo programa) com amb un usuari creat de zero amb el seu home buit. Tenir o no la carpeta .kde no ha solventat tampoc el problema a cap dels usuaris.

També veig que en obrir coses com system:/ o media:/ que abans anaven, igualment es penja el konqueror (però no en obrir qualsevol cosa que no sigui l'arrel, com /carpeta).

Si obro una altra sessió de X, en aquesta segona sessió tampoc llegeixo l'arrel, però el gestor de finestres no es queda penjat i puc redimensionar la finestra del programa "mort", obrir el menú "K", etc.

Potser hi té a veure que just en iniciar KDE per primer cop, surt un missatge del plafó de KDE que diu que el procés ha mort inesperadament.

És curiós tot plegat!

Moltes gràcies a tots,

Roger
El 14/11/07, griera@gmail.com <griera@gmail.com> ha escrit:
Hola Roger:
A Dimarts 13 Novembre 2007 23:07, Roger Pueyo Centelles va escriure:
> (disculpeu el misatge partit)
>
> I per últim, si executo els programes des d'un terminal, no hi apareix cap
> missatge d'error quan el programa es penja.

Això passa també si hi fas com a root? Ho dic per si no és un problema de
permisos.

--

La China, la gran desconocida: "La sociedad Ming [1368-1644] experimentó
suficientes transformaciones como para situar a China como el centro

Jack Goody. Capitalismo y modernidad: el gran debate. Barcelona 2005, pàg. 125

Generated by Signify v1.14. For this and more, visit
http://signify.sourceforge.net/