Re: provant la debian de 64 bits

A Dimarts 09 Octubre 2007 19:34, Om Pastor Mosella va escriure:
> Hola,
>
> coi, tampoc cal que t'ho prenguis així, la cerca que dius que has fet ja
> le he fet jo en varies variants i no n'he tret res... i he pensat que
> potser algú s'havia trobat en el mateix i li costaria dos minuts del seu
> temps dir-me quins paquets fer servir. Ja se que potser la pregunta ha
> quedat com "passo de buscar-ho", però no és així, m'hi he dedicat una
> estona i he pensat que potser algú de la llista m'ho podria indicar.

D'acord,

aclarit això (a mi també ho ha semblat.... )

dir-te que jo faig servir una debian estable etch i plataforma 64 bits des de
fa 3 anys. Puc veure divx i escoltar oggs, mp3, etc sense problema. El que
encara no m'he ensortit ha estat amb els wmv però bueno ...

Has de fer servir els paquets de Marillat. Aquí tens l'entrada del
sources.list

# Marillat
deb http://debian-multimedia.informatik.uni-erlangen.de/debian-multimedia/
etch main