Re: alguns programes em peten (violació de segment)

El Dissabte 06 Octubre 2007, Benjamí Villoslada va escriure:
> Ah, i que no s'encenen els led del teclat (majuscules, teclat numèric).
>  Passo d'arrancar el Windows XP que venia amb aquest Dell per a veure si és
> cosa de maquinari --i que guardo per les actualitzacions de BIOS que ho he
> tingut que menester a aquesta màquina.  A algú més li passa?

Disculpau, no he dit res.  Feia molt que no mirava la llista anglesa.  Hi he
vist un fil « um Lock nor Caps Lock LEDs working in Sid».  Espero upgrades,
puc passar sense LED ;)

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat