Re: navegador per defecte

Hola, rpb ...

deies, el 01 de Oct de 2007, a les 01:54 +0200:

> Hola
> Al executar alguns programes (lector de notícies raggle, els links de
> missatges de evolution) m'arrenca com a navegador per defecte
> epiphany. Tot i que tampoc em desagrada,m'agradaria poder canviar-lo
> per firefox, però no tinc idea d'on es pot fer. En el fitxer de
> configuració de raggle surt una menció al navegador, sembla que el
> troba així:
>
>  # browser options
>   'browser'               => Raggle::Path::find_browser,
>   'browser_cmd'           => ['${browser}', '%s'],

> [...]

Vols dir que no és una cosa tan senzilla (a gnome) com Escriptori ->
Preferències -> Aplicacions preferides? Jo allà m'he configurat el mutt
com a lector de correu per defecte. Suposso que el navegador també es
posarà allà.

--

xavi 	|| 	lorajoler[@]paranoici.org