Re: on instal·lar el jboss?

Només per embolicar la troca, jo normalment instal·lo els programes que no
venen en paquets deb a /usr/local. L'excepció és el KDE3 i 4 del subversion
que els poso a /opt/kde3 i /opt/kde4 respectivament.

Si vols et pots intentar aclarir amb el FHS: http://www.pathname.com/fhs/ però
no et garanteixo que et resolgui el dilema ;-)

A Diumenge 30 Setembre 2007, Melkor va escriure:

--
Albert Cervera i Areny
http://www.NaN-tic.com