"Could not determine resource status" al kontact/kmail

Hola a tots!

Us envio aquest correu per veure si a algú li ha passat alguna cosa semblant a
la meva, des de fa uns dies em succeeix que apareix un error al kmail del
kontact que diu una cosa així:

 "Could not determine resource status", després afegeix moltes coses com "An
attempt to determine information about the status of the resource
INBOX.mailboxlist, such as the resource name, type, size., was
unsuccessfull" ...

A algú li ha passat i a sobre l'ha solucionat ??  ;)

M'oloro que el tema ve per la gestió dels certificats de la compta sIMAP per
que el proveidor al que tinc el domini expira els certificats de seguretat
SSL del servei IMAP, però no se on trobar-los per eliminar-los i que els
torni a demanar ...

A algú li sona on on o com puc realizar aquest procediment d'esborrar-los?

Atentament,
--
Salut,

Joan.