Re: Configuració del nucli per defecte de Debian

Busca a /boot

El Tuesday 25 September 2007 15:24, Roger Pueyo Centelles va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona