canvi d'aspecte de les finestres a fluxbox

Hola
Habitualment faig servir fluxbox, que per mostrar finestres
d'aplicacions gnome utilitza (crec) metacity a pèl, amb el que surten
un mica espartanes. El que passa. és que al connectar el reproductor
mp3 i engegar-se automàticament rythmbox, l'aspecte de les finestres
canvia al que es mostraria si fes servir gnome (no sé si m'explico)
amb relleus arrodonits, degradats als botons, etc, molt més agradable
a la vista. El que m'agradaria és poder configurar fluxbox perquè
mostrés aquest aspecte en les finestres d'aplicacions gnome per
defecte, però per més que busco, no trobo la manera de fer-ho. Teniu
algun suggeriment?

Ricard