Re: Servidor d'aplicacions Debian + Impressora Local Windows.

La manera mes facil es compartir les impresores a windows i despres
accedir-hio des de CUPS.

Des de windows, accedeixes a la impresora, boto dret i compartir, la
comparteixes per a tothom i li poses un nom.

Des de la interficie web del cups pots afegir una impresora de xarxa i al
posar la url de la impresora es posa alfuna cosa com:

smb://ip del windows/nom_impresora_comaprtida

i ja esta.
T'aconsello que facis servir CUPS enlloc de lpd. El cups pot accedir a
molts mes tipus de impresores remotes i es molt mes facil de configurar.

--
Salutacions / Regards
 Ferran Pegueroles Forcadell