Re: oops! he borrat el /var/log

El Dimecres 12 Setembre 2007, Jaume Sabater va escriure:
> Home, un /tmp de varis gigues, ell solet, estarà força còmode...

Has vist qualque recepta recomanable per a fer-ho sense provocar cap ensurt al
sistema? :)

> Pel que dius del "du /proc", no té massa sentit, o sí, et diu el tamany de
> la RAM i poca cosa més, si has perdut RAM serà bon motiu perquè el /proc
> canvïi de tamany.

La RAM és la mateixa. Vaig pensar que era cosa del kernel, amb un 2.16.18
ocupava gairebé 1GB i amb el 2.16.22 0B perquè hi havia canvis --que no vaig
mirar.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat