Fwd: oops! he borrat el /var/log

Perdonam jaume he oblidad canviar el destinatari per la llista

---------- Forwarded message ----------
From: Pere Nubiola Radigales <pere.nubiola@gmail.com>
Date: 13/09/2007 08:55
Subject: Re: oops! he borrat el /var/log
To: jaume@argus.net

La veritat es que per els que porteu servidors públics potser si que
val la pena fer particions separades, però per el meu servidor casolà
amb una partició petita per el boot, una partició  per el swap (que
tinc la sensació que no utilitza) i la resta per la arrel vaig que
xutó. Jo també vinc de la Suse peró desde que es van ajuntar amb
Novell amb va donar mal rotllo. Actualment amb la Debian amb sento
força comodo i tanmbé m'enamorat del apt-get i el aptitude.

El 12/09/07, Jaume Sabater <jaume@argus.net> ha escrit:

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere.nubiola@gmail.com