Re: oops! he borrat el /var/log

Home, un /tmp de varis gigues, ell solet, estarà força còmode...

Algun cop m'havia trobat amb "usuari maliciós" que, veien que tenia /tmp a la
mateixa partició de /, me'l va omplir de merda...

Pel que dius del "du /proc", no té massa sentit, o sí, et diu el tamany de la
RAM i poca cosa més, si has perdut RAM serà bon motiu perquè el /proc canvïi
de tamany.

El Wednesday 12 September 2007 20:11, Benjamí Villoslada va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona