Re: Eliminar fitxers iguals.

Hola, Mateu ...

deies, el 08 de Sep de 2007, a les 07:06 +0200:

> Bon dia!
>
> Avui me n'he adonat que tenc el disc dur ple del tot. He estat cercant
> per la web a veure si trobava algun programa o alguna cosa que em
> pugui ajudar a disminuir una mica el tamany de les meves dades. No he
> trobat gaire cosa, sobretot cercava alguna eina que em permetes
> esborrar repeticions de fitxers, segur que hi ha mes d'un fixer que hi
> és dues vegades dins el disc dur.
>
> Donç la pregunta és, sabeu d'alguna eina que permeti fer aixó?
> Com ho feu vosaltres per economitzar l'espao del disc?

Jo ho faig amb el vell sistema clàssic del pic i la pala :)

Agafo i les coses que vull ordenar les fico en una carpeta amb nom
adient (/per_ordenar/) i em passo hores amb el nautilus ordenant apunts,
escrits, mp3 (de pas edito les tags i els ordeno una mica...), etc.

Ara bé, fes man aptitude i fixa't en les opcions clean i autoclean,
igual et poden servir per netejar una mica...

--

xavi 	|| 	lorajoler[@]paranoici.org