Eliminar fitxers iguals.

Bon dia!

Avui me n'he adonat que tenc el disc dur ple del tot. He estat cercant
per la web a veure si trobava algun programa o alguna cosa que em
pugui ajudar a disminuir una mica el tamany de les meves dades. No he
trobat gaire cosa, sobretot cercava alguna eina que em permetes
esborrar repeticions de fitxers, segur que hi ha mes d'un fixer que hi
és dues vegades dins el disc dur.

Donç la pregunta és, sabeu d'alguna eina que permeti fer aixó?
Com ho feu vosaltres per economitzar l'espao del disc?

Salut!!!