Re: Carta de lector

Potser m'he perdut algo, però... què collons té a veure això amb Debian? No hi
ha llistes especialitzades per a moure masses? Aquí ens dediquem al software,
i segur que molts de naltros té altres passions, inquietuds i demés, però
aquesta no és la llista per enviar aquest mail. Això simplement està fora de
lloc.

El Friday 07 September 2007 08:15, francois.roca@free.fr va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona