Re: Problemes en una impressora usb amb cups i kernel 2.6.21

El Divendres 31 Agost 2007, drapnet@gmail.com va escriure:
> He tret la línea i reiniciat:
>
> No puc escriure
> # echo -n -1 > /sys/module/usbcore/parameters/autosuspend
> bash: echo: write error: L'argument passat no és vàlid
>
> Si poso la linea al conf i reicicio
> Tampoc puc escriure amb l'echo (ni amb res)
>
> Pero el parametre posat a sys.conf no coincideix amb el valor que hi ha
> a /etc/sysfs.conf , la sortida es:
> # cat /sys/module/usbcore/parameters/autosuspend
> 2      (Hi hauria d'haver un -1, però no!)

Ara recordo que amb l'echo no vaig passar un -1, sinó altres xifres que van
funcionar.  30 n'era una.  Prova diferents valors, a veure si l'admet.
Potser cal fer alguna cosa que ara no sé amb els nombres negatius, caldria
mirar el Bash, del que tiro massa d'oïda.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.