Re: mutt2evolution, maildir2mbox

Si sou feliços amb el Mutt, jo no us recomanaria ni el Thunderbird ni encara
menys l'Evolution.

Jo estic força content amb el Kmail. El noto menys pesat que l'Evolution (tot
i que vaig fer la tria fa més d'un any). Personalment la integració amb la
resta de l'escriptori és el que més aprecio. I de les coses que demaneu :-)
naturalment suporta maildir (per defecte) i les keystrokes són molt
configurables. De fet, vaig canviar de Thunderbird a Kmail per que em deixava
configurar moltes més coses.

Si no recordo malament, vaig importar les carpetes per les braves, copiant-les
al directori de Kmail i arrencant-lo.

--
### Jordi Funollet