Re: mutt2evolution, maildir2mbox

El Tue, Aug 28, 2007 at 01:42:44PM +0000, xavi ens deleit�mb les seg�paraules:

> Gràcies Lluís per les teves paraules, acabes de convence'm de mantenir-me
> amb *el client de correu* (tm).
>
> El què passa és que probablement em fiqui el mutt-ng al portàtil (que
> tinc testing) per tal de familiaritzar-me. Quan mutt-ng estigui a estable
> ja me'l ficaré al fixe.

Be, ara tot mirant, mirant, he vist que mutt-ng es considerat mort per
molts, i que volen integrar el patch de sidebar (que es l'unic motiu pel
que utilitzo mutt-ng) en un paquet a part dins de debian (que sembla es
dira mutt-sidebar o similar)

Aixi que si no tens molta necessitat del sidebar, jo em quedaria amb el
mutt d'ara, i si no, doncs a recompilar :P

Ja m'extranyava a mi que el mutt-ng tingues tan poques actualitzacions...

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."