mutt2evolution, maildir2mbox

A veure,

Per aquelles coses de la vida he muntat un ordinador nou i he migrat tots
els meus arxius allà dins. Bona oportunitat per ordenar i seleccionar tota
la marea de coses que arribem a conservar. En aquestes que mentre estava
muntant el nou mutt (fetchmail + procmail + spamassassin + postfix) estava
rumiant que igual havia arribat el moment de passar a evolution.

He navegat per internet i veig que teòricament Evolution t'hauria de
permetre mantenir les carpetes de correu en format maildir del mutt. El
què passa és que quan provo de fer-ho no hi ha manera.

I la pregunta: algú se n'ha sortit a fer-ho sense passar  de maildir a
mbox? hi ha alguna manera de fer-ho? o be recomaneu fer la transformació
de maildir a mbox? (si fos així recomaneu algun script de transformació
particular?)

O bé, recomaneu que em mantingui en mutt fins a l'infinit i que total
perquè collons vull un client de correu com Evolution i no em mantinc amb
un mta de veritat per gent dura i atrafegada com seria mutt :) ?

A veure què en digueu.
--

xavi       ||      lorajoler[at]paranoici.org