lletra minúscula

Hola llista
Espero que les vacances, qui en tingui, les passeu bé.
Jo les he aprofitat per fer algunes destrosses al meu portàtil. Com
que volia accedir a unes funcionalitats que hi ha a testing i no a
Etch, he actualitzat el meu sistema a Lenny amb un dist-upgrade. Tot
ha anat força bé, si exceptuem el fet de les fonts. Faig servir
Fluxbox, i les fonts, tant dels menús com de les aplicacions, m'han
canviat a una horripilant lletra minúscula, quasi ni la veig mentre us
escric això. En Gnome tot és normal, però en Fluxbox tinc aquest
problema. A què es pot deure?

Ricard