Re: Soroll disc dur

Hola

Podria ser que el windows tingui activat algun tipus de gestor d'energia
que redueixi la velocitat del disc dur.

Podries provar-ne algun dels que te el linux, per exemple: laptop-mode

També podries provar d'utilitzar la opció "-M" del hdparm, que modifica
el valor "Automatic Acoustic Management".

PD: ves en compte si utilitzes la comanda hdparm

El dc 15 de 08 del 2007 a les 18:03 +0200, en/na Andreu Bassols Alcón va
escriure: